sandralandell

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Sandra Landell Fors - 13 april 2013 14:36

Ja det är det verkligen, det är så underbart att bara vara och komma bort hemifrån en stund. Man får distans till allt och tänker lite klarare känner jag. Det behövs ibland, hemma blir man lätt lite blind och bekväm.Igår var en helt underbar dag, låg ute på en renfäll hela dagen i solen och hade endast snötäckta fjäll som utsikt. Färg i ansiktet fick man och en god natts sömn efter det. Barnen hade jätte kul var helt utmattade redan på vägen tillbaka till hotellet. Idag är vi åxå trötta, vi har hunnit vara ute en stund och sen satte vi oss i lobbyn och läste lite. Nu är jag och Texas på rummet och ska vila medans Tindra och Texas gått till badet. Idag blir det inte att göra så många knop. Vi ska laga lite mat och sen äta lördagsgodis och mysa sista dagen här. Imorgon bär det av hemåt , tillbaka till alla måsten. Jag ska hem och söka lite fler jobb då mitt vikariat som personlig assistent tagit slut :( sen på tisdag så ska jag åka till Piteå för ett käkar besök med förhoppningsvis lite bättre resultat än det i gällivare. Trots all avkoppling här så gör värken sig ständigt påminnd. Trist att det förstör det mesta. Men mest humöret och orken. Nåväl, känner också idag att jag fått släppa på lite onödigt ont som legat och grott lite. Så det är bra, känner mig lite lättare och kommer med all säkerhet känna mig ännu lite lättare nästa vecka. Ett besök ska göras som känns skönt att få göra. Prata och kramas är planen! ❤ Well well, nu ska jag och Lilleman försöka vila bort lite huvudvärk och ryggont.Ha en bra lördag. Puss å ham! S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sandra Marie
Mamma till dom 2 bästa
Tindra & Texas
och nyinflyttad i mitt fina hus med min underbara sambo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards