sandralandell

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Födelsedag och en massa överraskningar! :)

Av Sandra Landell Fors - 26 mars 2013 17:00

Ja ni, har hållt på att få hjärtattack 2 ggr här efter att jag fyllt år. Alla mina vänner,bekanta, familj osv har totalt grundlurat mig i flera veckors tid. Det har planerats besök nerifrån söder och en fest till mig som jag inte vetat ett smack om. Har blivit så sjuk överraskad så det finns inte.


Men sååå kul jag haft!

Känner mig så jäkla glad och tacksam över allt som gjorts för mig. Trodde ALDRIG att ngn skulle ta sig tiden att göra ngt sånt för min skull. Det fanns bara inte på världskartan. MEN tänk att det blev så iaf. Jag kan inte med ord beiva hur glad,rörd och otroligt tacksam jag är till alla er som orkat engagera er i allt det här. Det låg ju en hel del planering,tissel,tassel och vita små lögner bakom det hela.


Det gjorde ni bra!

Och jag kommer aldrig att glömma den här festen som var.

Älskar er alla för att ni tog er tid. <3


Det enda negativa med det hela var att jag också fick se hur många som verkligen inte alls brydde sig om att komma, vissa hade såklart bra anledningar medans andra bara inte upp eller inte  alls hade någon förklaring till varför dom inte kom. Klart att folk inte behöver komma om dom inte vill men det känns som att vissa borde ha varit där, för gudarna ska veta att jag hade funnits där för dom. Har alltid gjort.

Det känns himla tråkigt att det inte var viktigare för en del människor när det alltid förväntas att jag ska ställa upp och hjälpa till med allt. Vilket jag gladeligen gör men det vore kul om det kom igen nångång.


Men hursom så var det en grym kväll och jag är mkt glad över den och över alla som gjorde den möjlig! :)


-----------------------------------


Saker stör mig idag:


1.Folk som snor andras ideér.

2. Barn som bråkar och skriker.

3.Huvudvärk

4. Treo som ej fungerar.

5. Hundar som hårar ner nystädade möbler/mattor.

6. Egoistiska människor.

7. Folk som härmar andras planering inför en stor händelse.

8. Illamående


Saker som är bra idag:

1. Huvudvärk som börjar släppa

2. Treo som fungerar.

3. Barn som leker ute när mamma lagar mat.

4. En man som åker och handlar.

5. Kaffe och prat med fin granne.

6. Mat som snart är klar.

7. Räkningar som är betalda och undanstoppade i pärmen.

8. Blogginlägg med klagomål = mindre kaos i skallen.



Puss & Ham!


P.s imorgon är det dags för magnetröntgen ! Äntligen får jag det undanstökat.

Och om det dröjer til nästa inlägg så önskar jag er en Glad Påsk! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Landell Fors - 13 april 2013 14:36

Ja det är det verkligen, det är så underbart att bara vara och komma bort hemifrån en stund. Man får distans till allt och tänker lite klarare känner jag. Det behövs ibland, hemma blir man lätt lite blind och bekväm. Igår var en helt underbar da...

Av Sandra Landell Fors - 3 april 2013 15:38

Ja ni, det är ju inte den lättaste av frågor att svara på i mitt läge. Men sjuk är jag. Vet bara inte vad det är för sjukdom som jag dragit på mig. Listan kan göras lång över jobbiga, hemska och psykiskt påfrestande symptom. Men just idag är sympto...

Av Sandra Landell Fors - 9 mars 2013 23:19

Ja, det har nog inte hunnit hända så himla mkt sen sist. Livet rullar på i vanlig ordning, jag har jobbat lite extra och börjat med en ny hobby.. Tårtor! Skit kul, ska börja baka lite mer och öva innan jag känner mig varm i kläderna. Men första t...

Av Sandra Landell Fors - 9 februari 2013 23:44

Känner idag som så många andra dagar att jag saknar familjen, närheten,goset,pratet.   Min fina lite komplicerade knäppa familj nere i söder.   Bästa FIA , min själsfrände. Som jag älskar kopiöst mkt och litar på till tusen. Min stöttepelar...

Av Sandra Landell Fors - 7 februari 2013 19:18

Har så mkt som skulle behöva göras och fixas.. Måste rensa ur varje liten vrå här hemma då jag tänkte ha lite loppis.. Väntar på folk också som ska komma förbi här och gräva runt lite i kläderna som ska säljas. Har rensat i pigans garderob,Texas oc...

Presentation


Sandra Marie
Mamma till dom 2 bästa
Tindra & Texas
och nyinflyttad i mitt fina hus med min underbara sambo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards