sandralandell

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Dåliga dag, kanske vänder det?

Av Sandra Landell Fors - 25 januari 2013 19:31

Dagen började illa, jag vaknade och var på ett jävla humör.. Fattar inte hur man kan vakna arg när inget alls hunnit hända. Nåja, jag klev upp och upptäckte att ryggen var helt paj idag igen så det har varit ryggläge på soffan hela dagen i totalt mörker. Fyfan för denna rygg. Värken kommer ju för att jag inte tränat på länge, men med den här sjukan som aldrig släpper så går det inte att träna heller :(


Fan!


Jaja, sen kom iaf elskling hem med mat till mig så nu känner jag mig lite gladare, plus att jag fått lite glada nyheter också. Vad kan jag inte säga ännu, men kanske snart beroende på hur det går :) Borde nog veta mer imorgon!

Det är ju inga jätte spännande nyhter men roliga för uttråkade mig iaf :) haha..


Nu ska kvällen spenderas med min elskling, han har varit och köpt upp en hel godishylla på ica så vi ska äta lite gott och kolla film. Bara mysa vi 2. <3


Sååå, nu har jag uppdaterat lite iaf. Ska försöka bli bättre, men jag har inte riktigt haft tid känner jag..


Trevlig helg på er allihopa!


PUSS !


p.s GEKA köp blommor till mig imån och kanske en tvättkorg ;) <3

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Landell Fors - 13 april 2013 14:36

Ja det är det verkligen, det är så underbart att bara vara och komma bort hemifrån en stund. Man får distans till allt och tänker lite klarare känner jag. Det behövs ibland, hemma blir man lätt lite blind och bekväm. Igår var en helt underbar da...

Av Sandra Landell Fors - 3 april 2013 15:38

Ja ni, det är ju inte den lättaste av frågor att svara på i mitt läge. Men sjuk är jag. Vet bara inte vad det är för sjukdom som jag dragit på mig. Listan kan göras lång över jobbiga, hemska och psykiskt påfrestande symptom. Men just idag är sympto...

Av Sandra Landell Fors - 26 mars 2013 17:00

Ja ni, har hållt på att få hjärtattack 2 ggr här efter att jag fyllt år. Alla mina vänner,bekanta, familj osv har totalt grundlurat mig i flera veckors tid. Det har planerats besök nerifrån söder och en fest till mig som jag inte vetat ett smack om. ...

Av Sandra Landell Fors - 9 mars 2013 23:19

Ja, det har nog inte hunnit hända så himla mkt sen sist. Livet rullar på i vanlig ordning, jag har jobbat lite extra och börjat med en ny hobby.. Tårtor! Skit kul, ska börja baka lite mer och öva innan jag känner mig varm i kläderna. Men första t...

Av Sandra Landell Fors - 9 februari 2013 23:44

Känner idag som så många andra dagar att jag saknar familjen, närheten,goset,pratet.   Min fina lite komplicerade knäppa familj nere i söder.   Bästa FIA , min själsfrände. Som jag älskar kopiöst mkt och litar på till tusen. Min stöttepelar...

Presentation


Sandra Marie
Mamma till dom 2 bästa
Tindra & Texas
och nyinflyttad i mitt fina hus med min underbara sambo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards