sandralandell

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Söndag hela dagen!

Av Sandra Landell Fors - 3 februari 2013 19:38

Vilodag ska man väl ha på söndag? Jag har då inte fått ha en sekunds vila idag, full rulle hela dagen lång.. Men det är ganska skönt att ha fullt upp vissa dagar för då slipper man tänka på allt som man tänker på i onödan och blir ledsen över..


Fast jag haft fullt upp idag så har jag minsann ändå hunnit tänka på och sakna min pappa sådär extra mkt, tror det är för att hans födelsedag kommer snart, då brukar det bli jobbigt och känslosamt! Känner att hjärtat värker lite extra, hade så gärna bara velat få 5 minuter med honom. 5 minuter för att få ge honom en kram och berätta för honom hur mkt jag älskar och saknar honom. Jag saknar hans skratt, hans röst, hans lite stela men ack så kärleksfulla kramar.

Saknar MIN alldeles egna pappa. Kan inte fatta att jag aldrig mer kommer att få se dig.


Var på coop med mamma och syster här i veckan och när jag står i kön till posten så ser jag en man komma in som är så förbaskat lik min pappa, jag fick titta 2 ggr innan jag fattade att det inte var han. Fast jag vet att det är omöjligt. Det är såna gånger som man känner kniven vridas om i hjärtat och man inser att man aldrig mer kommer att stöta på honom på coop eller på stan.

USCH FY!!


PAPPA, DU FATTAS MIG! JAG ÄLSKAR DIG TILL MÅNEN & TILLBAKA! <3


Nä nu ska jag sätta mig i massagestolen och läsa lite, samt försöka tänka på ngt som kanske gör mig lite gladare.

BLä för tunga jobbiga dagar med saknad och hjärtevärk!


Puss & Kram!


P.s Förlåt för att jag inte kom eller hörde av mig i lördags FRUGAN, hade fullt upp ! Får komma en annan dag! <3

 
 
Ingen bild

Frugan

3 februari 2013 20:21

Ingen fara, hade fullt upp här också ;)

kom ut i veckan om du vill, matti har fm:)

Sandra Landell Fors

3 februari 2013 20:22

Ja jag kanske tar å kikar förbi, Ilan har em så jag lär ha tråkigt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Landell Fors - 13 april 2013 14:36

Ja det är det verkligen, det är så underbart att bara vara och komma bort hemifrån en stund. Man får distans till allt och tänker lite klarare känner jag. Det behövs ibland, hemma blir man lätt lite blind och bekväm. Igår var en helt underbar da...

Av Sandra Landell Fors - 3 april 2013 15:38

Ja ni, det är ju inte den lättaste av frågor att svara på i mitt läge. Men sjuk är jag. Vet bara inte vad det är för sjukdom som jag dragit på mig. Listan kan göras lång över jobbiga, hemska och psykiskt påfrestande symptom. Men just idag är sympto...

Av Sandra Landell Fors - 26 mars 2013 17:00

Ja ni, har hållt på att få hjärtattack 2 ggr här efter att jag fyllt år. Alla mina vänner,bekanta, familj osv har totalt grundlurat mig i flera veckors tid. Det har planerats besök nerifrån söder och en fest till mig som jag inte vetat ett smack om. ...

Av Sandra Landell Fors - 9 mars 2013 23:19

Ja, det har nog inte hunnit hända så himla mkt sen sist. Livet rullar på i vanlig ordning, jag har jobbat lite extra och börjat med en ny hobby.. Tårtor! Skit kul, ska börja baka lite mer och öva innan jag känner mig varm i kläderna. Men första t...

Av Sandra Landell Fors - 9 februari 2013 23:44

Känner idag som så många andra dagar att jag saknar familjen, närheten,goset,pratet.   Min fina lite komplicerade knäppa familj nere i söder.   Bästa FIA , min själsfrände. Som jag älskar kopiöst mkt och litar på till tusen. Min stöttepelar...

Presentation


Sandra Marie
Mamma till dom 2 bästa
Tindra & Texas
och nyinflyttad i mitt fina hus med min underbara sambo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards