sandralandell

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Senaste nytt..

Av Sandra Landell Fors - 9 mars 2013 23:19

Ja, det har nog inte hunnit hända så himla mkt sen sist.

Livet rullar på i vanlig ordning, jag har jobbat lite extra och börjat med en ny hobby.. Tårtor!

Skit kul, ska börja baka lite mer och öva innan jag känner mig varm i kläderna. Men första tårtan kommer iaf att göras klar till på tisdag då jag själv fyller år :) Sen blir nästa utmaning till tindras födelsedag och sen Texas.


Har alltså börjat lära mig konsten med att dekorarera och täcka tårtor i SP men åxå att baka själva tårtorna från grunden. Bottnar,röror,fluff m.m Det verkar skit kul och det ska bli kul att se hur pass duktig jag blir på det. Och hur länge jag kommer tycka att det är just kul. Jag har ju en tendens till att tröttna ganska fort på allt jag gör men jag hoppas att det ska bli annorlunda den här gången :)


Nåja, nog om det.


Kollade mello idag som många andra och kan inte säga mer än att sverige borde skämmas över alla usla bidrag! BLÄ va värdelöst detta var. Känns som att man verkligen slösat bort en massa tid på denna skiten.

Nästa år ska jag själv skicka in ett bidrag så att det iaf finns en bra person med i programmet ;)

Ni röstar väl på mig då?! :)


--------------------------


Satt för någon dag sen och funderarde på hur mkt livet har hunnit förändras senaste 1,5 året.

Hur mkt man hunnit vara med om och hur mkt som hänt.

Min fina pappa gick bort <3

Jag tog körkort (vilket jag aldrig trodde jag skulle göra) Jag och Ilan köpte äntligen vårat fina hus,min underbara mommo lämnade oss hastigt <3 och min farmor blev sjuk och lämnade jordelivet hon också.


Mkt har hänt och mkt kommer säkert hinna hända detta år också, men jag hoppas verkligen att det kommer att hända bra saker detta år. Saker som vi kan minnas med glädje och inte med sorg. Saker vi kan vara stolta över och se tillbaka på med lycka. Jag håller tummarna för år 2013!


I år så blir det 10 år sen finaste människan jag vet inte orkade mer och var tvungen att lämna oss. Tror inte det gått en dag sen den där fruktansvärda dagen som jag inte tänkt på dig eller saknat dig. Du var verkligen fantastisk på alla sätt och vis. En varm och fin människa som alltid fanns där. Du är oerhört saknad och kommer alltid att ha en enorm plats i mitt hjärta.


Besöket hos farbror Hasse i onsdags var som att få se dig på nytt, bara rösten som inte riktgt stämde.


Tänkte tillochmed fråga honom om jag fick nypa honom i skinnet uppe på handen för att se om det stannade kvar sådär om det gjorde på dig . Men det vågade jag inte :)


Saknar dig OFFA! Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att vi ses igen ! <3


Nä ni nu ska jag hoppa i lådan och fortsätta med min bok "Bedragaren" få se om den är bra,  vet inte ännu då jag just börjat och inte riktigt fått någon riktig känsla för den. Men men, vi får hoppas att den är bra då jag köpte alla delar utom den sista. Den ska ju givetvis åxå beställas men de får bli sen.


Godnatt & puss å ham!

S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Landell Fors - 13 april 2013 14:36

Ja det är det verkligen, det är så underbart att bara vara och komma bort hemifrån en stund. Man får distans till allt och tänker lite klarare känner jag. Det behövs ibland, hemma blir man lätt lite blind och bekväm. Igår var en helt underbar da...

Av Sandra Landell Fors - 3 april 2013 15:38

Ja ni, det är ju inte den lättaste av frågor att svara på i mitt läge. Men sjuk är jag. Vet bara inte vad det är för sjukdom som jag dragit på mig. Listan kan göras lång över jobbiga, hemska och psykiskt påfrestande symptom. Men just idag är sympto...

Av Sandra Landell Fors - 26 mars 2013 17:00

Ja ni, har hållt på att få hjärtattack 2 ggr här efter att jag fyllt år. Alla mina vänner,bekanta, familj osv har totalt grundlurat mig i flera veckors tid. Det har planerats besök nerifrån söder och en fest till mig som jag inte vetat ett smack om. ...

Av Sandra Landell Fors - 9 februari 2013 23:44

Känner idag som så många andra dagar att jag saknar familjen, närheten,goset,pratet.   Min fina lite komplicerade knäppa familj nere i söder.   Bästa FIA , min själsfrände. Som jag älskar kopiöst mkt och litar på till tusen. Min stöttepelar...

Av Sandra Landell Fors - 7 februari 2013 19:18

Har så mkt som skulle behöva göras och fixas.. Måste rensa ur varje liten vrå här hemma då jag tänkte ha lite loppis.. Väntar på folk också som ska komma förbi här och gräva runt lite i kläderna som ska säljas. Har rensat i pigans garderob,Texas oc...

Presentation


Sandra Marie
Mamma till dom 2 bästa
Tindra & Texas
och nyinflyttad i mitt fina hus med min underbara sambo

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards